Elisabeth Scimana uporablja žive elektronske in akustične instrumente. Projekt Skin Body zvočno sestavljajo “zlomljeni” ritmi, nenehno oscilirajoče membrane in raznoliki modulirani nivoji generiranih zvočnih vzorcev, ki jih umetnica proizvaja z igranjem na čelo in elektronske inštrumente. Je zvočna poslastica za telesno okušanje glasbe.
noid – njegov glasbeni pristop lahko opišemo kot temeljno raziskovanje, medtem ko njegova dela obsegajo širok nabor kontradiktornih izdelkov, od solo skladb do kompozicij za ansamble, od zvočnih instalacij do videov. Uporablja elektroniko in akustične instrumente ter posledično zanika mejo med glasbo in zvočno umetnostjo.
Povezava do projekta:
http://elise.at/db.php?lang=en&order=titel&id=33&table=Projekt
Pogovor z umetnikoma
Biografija
Elisabeth Schimana dela kot skladateljica, performerka in radijska umetnica od leta 1983. Študirala je elektroakustiko in eksperimentalno glasbo na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost na Dunaju ter muzikologijo in etnologijo na Univerzi na Dunaju. Njeno delo se več let osredotoča na prostor / body / elektroniko. Redno sodeluje z avstrijskim Kunstradio. Ukvarja se tudi z raziskavami na področju žensk, umetnosti in tehnologije in je ustanoviteljica inštituta za medijsko arheologijo (IMA Institut für Medienarchäologie).
noid /aka arnold haberl, 1970, živi na Dunaju. Je programer projekta »ppooll«, odprtokodnega »copyleft« projekta, ki zagovarja prost dostop in je zasnovan za improvizacijo, kompozicijo, interaktivne instalacije v živo itd. Sodeloval je z umetniki z različnih področij, med drugim koreografi in vizualnimi umetniki. Kot improvizator med drugim sodeluje z imeni kot so: klaus filip, taku unami, o.blaat, axel doerner, christian weber, erikM, dieb13, kazuhisa uchihashi, burkhard stangl, yan jun, taku han-noda, carl stone, mattin itd.