Interaktivna instalacija, 2009
Headbang Hero je satirična ritmična videoigra, pri kateri se uporablja brezžična lasulja z detektorjem gibanja za ugotavljanje igralčeve uspešnosti, medtem ko slednji silovito stresa z glavo kot znak uživanja ob heavy metal glasbi.
Headbang Hero je videoigra, ki vaše junaške zmožnosti čupiranja preizkuša s heroično brezskrbnostjo do vašega zdravja. Na sebi imate posebno lasuljo, ki zaznava gibanje, za odločno in pravočasno čupiranje na silovite akorde muzike še težje od metala pa ste nagrajeni s točkami.
Ob koncu igre se vam natisne poročilo, ki vsebuje podatke o vaši uspešnosti, o obsegu dejanske škode, ki ste jo utrpeli med igranjem, in nekaj dvomljivih, a prijaznih nasvetov.
http://cargocollective.com/tiagomartins/Headbang-Hero
Pogovor z umetnikom
Tiago Martins nadaljuje izobraževanje na Fakulteti za naravoslovje in tehnologijo Nove univerze v Lizboni kot raziskovalec na Centru za informatiko in informacijske tehnologije (CITI). Istočasno je vpisan na doktorski študij na Univerzi za umetnost in industrijsko oblikovanje v Linzu, smer Vmesniške kulture, kjer je tudi predavatelj na magistrskem programu. Je inženir programske opreme za projekt Quell.Code – Medijska umetnost kot sistem za vodenje.
Ricardo O’Nascimento je umetnik in raziskovalec na področju novih medijev in interaktivne umetnosti. Raziskuje odnose med telesom in okoljem ter se osredotoča zlasti na razvoj vmesnikov za nosljive naprave, interaktivne instalacije in hibridna okolja.
Andreas Zingerle je avstrijski umetnik in oblikovalec ter doktorski kandidat na Univerzi za umetnost in oblikovanje v Linzu, Avstrija, kjer je tudi diplomiral na Oddelku za kulturo vmesnikov. Njegova dela so bila razstavljena na večih prizoriščih po svetu; skupaj z Lindo Kronman pa sta ustvarila tudi projekt kairus.org.